HTML

A jelölt

Hogyan használjuk a marketinget a helyi politikában, kampányban? A helyi önkormányzati képviselő választáson induló ismerősünk támogatása az üzletben már bevált marketing módszerekkel.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Hogyan használjuk a marketinget a helyi választási kampányban?

2010.08.23. 00:17 widia

Kész a bemutatkozás és a kérdőív

Címkék: választás képviselő 2010 önkormányzati jelölt

A szombat esti szeánsz kissé dekoncentráltabbra sikerült, mint terveztem, mert közben beesett egy eléggé radikális nézeteket valló ismerős, aki előtt politikáról beszélni egyenlő a butasággal. Így aztán a nőkről beszélgettünk. Igen, velem, a nővel, a nőkről beszélgettek :).

De ettől függetlenül sokat haladtunk: elkészült A jelölt bemutatkozásának vázlata, és a választásokig tartó időszakra jutó marketing-teendők ütemezését is meghatároztuk.

A kérdőív osztatlan sikert aratott - már-már nekiültem kitölteni :) -, és A jelölt rögtön vitt is el belőle.

Felmerült egy negatívum is: az egyik jelenlegi képviselő - aki úgy néz ki, hogy polgármesternek is jelölteti magát - a sajnos rá jellemző mocskos szájú marketinget alkalmazza. A dolog úgy néz ki, hogy ül az autójában, és fejét kidugva az ablakon, mindenkire ordít és fenyegeti őket, aki másnak merészelte adni a kopogtató cédulát. Itt jön be a képbe az, hogy amikor valaminek kizárólag a szakmai részével kell foglalkozni, akkor könnyen legyintünk arra, hogy az ilyen alakok hadd beszéljenek amit akarnak, és úgy, ahogy jól esik. De a helyzet az, hogy az efféle helyzetek kezelésére konkrét stratégiát kell kidolgozni, mert a kommunikáción nagyon sok múlik.

Majd folytatom...

komment

süti beállítások módosítása